Poznajmy się!

Witaj! 
Bardzo mi miło, że tutaj zaglądasz i mam nadzieję, że będziesz świetnie się bawić a dodatkowo dowiesz się co nie co o kosmetykach ale także i o pielęgnacji.
  Chcę Cię zaprowadzić do świata kosmetyków - czyli do tego, co tak na prawdę mnie kręci.

 Mam na imię Karolina i pochodzę z małej miejscowości, położnej w województwie Podkarpackim. Mam 20 lat i moje życie to jedne wielkie bagaże. W roku 2017 zaczęłam studia na Wydziale Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. I to właśnie ze względu na studia moje życie polega na jeżdżeniu dom-> studia dwa razy w tygodniu. Blog miał powstać kilka tygodni później, ale pomyślałam, że to jest właśnie ten czas.

Jestem zwykłą Kobietą. Taką jak Ty, bądź Ty! Chcę w Was zaszczepić radość do dbania o siebie, o własną skórę.
Moja historia zaczęła się od INSTAGRAMA na którego Was bardzo serdecznie zapraszam. Miałam wiele obaw - czy to się uda, czy wypali, przecież jest tyle takich profili, kto mnie będzie czytał. Postawiłam wszystko na jedną kartę i tak oto 10 miesięcy temu postał ten Instagram, a teraz ten blog. Powstał on z tego względu, abym miała z Wami jeszcze większy kontakt. Fakt, faktem Instagram wprowadza nowe polityki i ciężko jest mi się z Wami kontaktować a poza tym tutaj mam większe możliwości, aby pisać dla Was długie posty tematyczne. :) 

Rozgość się, weź sobie gorącą kawę i zapraszam do czytania.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 My Little Cosmetics , Blogger